17:47:00

Gosia


Kolejna sesja, która musiała swoje "odleżeć" i publikowana jest ze sporym opóźnieniem. Zrobiłyśmy ją z Gosią w połowie listopada i właśnie przyszedł TEN moment, żeby ją Wam pokazać! :D Ostatnimi czasy miałam spory problem z systematycznym zaglądaniem tutaj, ale wygrzebałam się już z zaległości i mam nadzieję, że teraz już będę publikować wszystko na bieżąco - jak kiedyś ;) 
    Wracając do Gosi i do sesji. Samej jest mi trudno w to uwierzyć, ale wytrzymałyśmy w tym zimnie ponad godzinę(!), gdzie nasze sesje, nawet w dobrych warunkach trwają góra 30 minut. Efektem tego "poświęcenia" są ciepłe i klimatyczne portrety, które bardzo lubię :)















5 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia! Jestem pod mega wrażeniem tych kolorów <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kolorystyka, bardzo jesienna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjny klimat zdjęć!

    Zapraszam do siebie
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :) zdecydowanie jestem fanką kolorystyki Twoich zdjęć <3 Pozdrawiam :) // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Iza Urbaniak Photography , Blogger