11:40:00

Domowa sesja Kamili


Kolejna cudowna współpraca za mną! Tym razem z Kamilą, z którą spotkałyśmy się na sesji już po raz trzeci :) Tym razem postawiłyśmy na bardzo kobiece, ciepłe, domowe kadry. Kamila prezentowała się świetnie w makijażu wykonanym przez Age, a klimatyczne wnętrze jej mieszkania stanowiło idealne tło do naszych zdjęć. Spójrzcie tylko na tę galerie wspomnień w salonie! Ja się zakochałam ;) Nie mogło się też oczywiście obejść bez pamiątkowego ujęcia z Kajką, którą aparat po prostu kocha! Sesje tej małej modelki mogliście oglądać tutaj :)











7 komentarzy:

  1. Piękna sesja, a galeria prezentuje się niesamowicie :) Pozdrawiam :) // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Bardzo mi się podoba ten klimat!

    Zapraszam do siebie,
    Miłego dnia, xx Bambi!

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się takie sesje;)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam domowe zdjęcia! piękna sesja, cudowne kolory

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny klimat sesji, podoba mi się kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna sesja Kamili :) Uwielbiam zdjęcia we własnym mieszkaniu - bije z nich naturalność!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Iza Urbaniak Photography , Blogger