14:24:00

Louise


Ostatnio obiecałam sobie, że będę bardziej systematyczna w prowadzeniu bloga, tak więc znowu tutaj jestem! :D Przychodzę do Was z kolejną sesją, z dobrze już Wam znaną Louise. Mamy za sobą już tyle wspólnych sesji, że każda nasza kolejna współpraca to jeszcze większy ekspres. Obie strony dobrze wiedzą czego mogą się po sobie spodziewać, więc wystarczy chwila i mamy zadowalające nas efekty :) Tak też było i tym razem. Wiatr, mróz, szybkie kadry i mamy jedną z naszych ulubionych wspólnych sesji :) 







4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Robiłyśmy dwie stylizacje, z tej tyle zdjęć Louise wybrała ;)

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się klimat tych zdjęć. Super

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili!
    Miłego dnia! xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że dobrze Wam się współpracuje, bo zdjęcia są świetne :) No i bardzo podoba mi się sukienka <3 Pozdrawiam :) // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Iza Urbaniak Photography , Blogger