16:17:00

Anita i Dominik


Przez natłok pracy pod koniec tamtego roku i trochę mojego lenistwa (przyznaję się!), te zdjęcia czekały na swoją publikacje ponad dwa miesiące. Sesja została wykonana na początku listopada, w wyjątkowo mroźny dzień. Jednak jak widać, ani Anicie, ani Dominikowi niesprzyjająca aura kompletnie nie przeszkadzała! :)
    Sama sesja była dla mnie małym wyzwaniem. Zawsze, gdy przed swoim obiektywem goszczę innego fotografa czuję taką presję, żeby dać z siebie więcej niż jestem w stanie. Dodatkowo, drugą jej część wykonywaliśmy gdy już całkowicie się ściemniło. W takich warunkach zawsze przychodzi do mnie swego rodzaju ekscytacja, która pomaga sprostać zadaniu. Mam nadzieję, że i tym razem się udało! :) 


























4 komentarze:

  1. Co tu dużo mówić: znakomita sesja! Na zdjęciach widać dużo szczerych,prawdziwych emocji,a to jest moim zdaniem najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie - właśnie ta część wykonana o zmroku podoba mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne, pachnie miłością na kilometr!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak wygląda szczęście.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Iza Urbaniak Photography , Blogger