13:59:00

Kaja


Podliczając wszystkie wykonywane przeze mnie sesje, to odsetek tych dziecięcych jest baaaardzo mały. Mając za oknem resztki ładnej pogody postanowiłam trochę ruszyć się w tym temacie i rozpoczęłam poszukiwania odpowiedniej modelki. Tak padło na Kaję! Małą, rudą piękność. Powiedzcie sami, czyż nie jest urocza? :) Zdjęcia zrobiłyśmy w moim ulubionym do tego typu sesji miejscu - w lesie. Wyszło przyjemnie i naturalnie. A z Kai jestem bardzo, bardzo dumna - spisała się na medal :) Koniecznie dajcie znać w komentarzach, jak podobają Wam się te zdjęcia :)


















6 komentarzy:

  1. przecudownie kadrujesz! i bardzo fajne miejsce na zdjęcia ! a Kaja jest przeurocza! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia :) Kaja jest bardzo słodką dziewczynką <3

    https://jestemdami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie zdjęcia! <3 Bije od nich taka naturalność,delikatność i dziecięca radość,a na dodatek ta kolorystyka-cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna sesja, bardzo spójna całość - urocza modelka, stylizacja, miejsce i kolorystyka. Brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna sesja! urocza modelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka słodziutka :) Będzie z niej piękność za kilka lat ! :) // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Iza Urbaniak Photography , Blogger