Wieczór Panieński Pauli


Kolejny wieczór panieński, w którym mogłam uczestniczyć - za co bardzo dziękuje! :) Dziewczyny tego dnia spisały się świetnie. Wybrały piękne, neutralne miejsce, cudownie je przystroiły. Wszystkie dodatki idealnie ze sobą współgrały i tworzyły piękną całość. Zdecydowanie to był wieczór z klasą! Aż momentami zazdrościłam Pauli, że nie jestem na jej miejscu ;) Sama sesja też przebiegła szybko i bezproblemowo, dziewczyny konkretnie wiedziały czego chcą, jakie kadry je interesują. Mogę powiedzieć tylko tyle, że było dokładnie tak, jak być powinno. I jakby ktoś mnie zapytał jak według mnie wygląda idealny wieczór panieński, to pokazałabym mu właśnie te zdjęcia :) 




























4 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia. Z resztą jak zwykle. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie wieczór Panieński to ja rozumiem, choć w żadnym nie brałam udziału i pewnie nie wezmę ze względu na swoje przekonania, to zdjęcia są super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sesja, świetna kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń