Marta i Daniel


Kolejne foto-marzenie spełnione! Długo szukałam pary, która w 100% pasowałaby mi do tego projektu. Jak to mówią, pod latarnią najciemniej. Nie mam pojęcia, czemu wcześniej nie pomyślałam o Marcie - z każdej sesji z nią jestem zadowolona - i jej chłopaku. Kiedy już wszystko mieliśmy ustalone i nadszedł ten wielki dzień :D, pogoda jak zwykle postanowiła zrobić psikusa. Gdy odbieraliśmy Marte i Daniela z PKP, nastąpiło oberwanie chmury i po przebiegnięciu kilkudziesięciu metrów do samochodu byliśmy przemoknięci do suchej nitki. Moje nastawienie jednak się nie zmieniało - sesja ma się odbyć i koniec. Choćbym miała ją w trakcie burzy robić. Moja motywacja chyba zadziałała, bo padać przestało, grzmoty też jakby się oddalały, a zza chmur wyjrzało słońce. Troche źle odmierzyłam czas i na miejscu byliśmy zdecydowanie za wcześnie, dlatego w trakcie oczekiwania na to aż się ściemni, wykonaliśmy też kilka ujęć plenerowych. Wisienką na torcie i moim spełnionym marzeniem oczywiście są te kadry wykonane w samochodzie, na miękkich poduchach, w towarzystwie mnóstwa światełek :) Nawet nie potrafię tutaj przekazać tego, jak bardzo cieszę się, że udało nam się wykonać tę sesję i jak jestem zadowolona z jej efektów. Kochani, dziękuję Wam za to spotkanie, oprócz super sesji, był to również świetnie spędzony czas w Waszym towarzystwie :) 
    Część ujęć z postu, jak przy każdej sesji par, jest autorstwa Mateusza. A Wy koniecznie napiszcie mi jakie macie odczucia odnośnie tej sesji :) 




























14 komentarzy:

  1. jakie przecudowne! 😍 brak mi slow! jestes genialna :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej klimatyczna z Twoich sesji <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Plenerowe ładne, ale w aucie przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ujęcia w samochodzie są niezwykle klimatyczne <3 super !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedna z Twoich najlepszych sesji - świetny pomysł ze światełkami w samochodzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jedna z moich ulubionych :) dziękuję :)

      Usuń
  6. Cudowne zdjęcia :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite zdjecia, jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Cudne zdjęcia!!! ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze,że mimo przeciwności losu nie odpuściliście tej sesji,bo jest na prawdę piękna i klimatyczna :) Zdjęcia w samochodzie wyszły super! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. te ostatnie kadry przebijają wszystko! cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń