Kobieca sesja Gosi


Po długiej przerwie, do mojego portfolio w końcu trafiają kolejne kobiece i subtelne kadry, które poczyniłyśmy razem z Gosią i Agą. W dniu naszego spotkania miałam jakiś kompletny spadek energii, nic mi się nie chciało, a jeszcze przed rozpoczęciem sesji musiałyśmy nagrać filmik dla Agi - możecie obejrzeć go tutaj :) Podczas zdjęć byłam już tak zmęczona i głodna, że robiłam je siedząc na krześle! :D Dziewczyny jednak tak się postarały przy makijażu i pozowaniu, że szkoda mi było to wszystko zaprzepaścić. Ostatkiem sił, ale udało się! A po maratonie sesji par, rodzinnych i panieńskich, przyjemna była taka odskocznia w zupełnie innym klimacie :) 















4 komentarze:

  1. Naprawdę pięknie, jednocześnie subtelnie i uwodzicielsko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo Twojego zmęczenia zdjęcia są świetne :)

    OdpowiedzUsuń