Daria i Maks


Daria i Maks - kolejna para, która zagościła przed naszymi obiektywami. Współpraca z nimi przebiegła bardzo płynnie - od początku wiedzieli jakich konkretnie kadrów oczekują, mieli wybrane lokalizacje, a nam zostało tylko zrobić zdjęcia ;) Jedyne co mi się na tej sesji nie podobało, to to, że w siebie nie wierzyli! Kilka razy usłyszeliśmy, że nie są zbyt fotogeniczni i że ta sesja będzie trudna. Nic z tych rzeczy! Okazali się być fajną, wyluzowaną parą, która świetnie prezentuje się w obiektywie! A po oddaniu materiału, dostałam od Darii wiadomość z podziękowaniami, w której przeczytałam, że nie spodziewali się, że tak dobrze wyjdą na zdjęciach. Dzięki takim słowom nabieram jeszcze więcej chęci do działania. A Wam Kochani, dziękuję za sesje i życzę więcej wiary w siebie! :)

















4 komentarze:

  1. Urocza para <3 Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Niezbyt fotogeniczni"? Mam nadzieję że zmienili zdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podobają mi się ostatnie ujęcia przy świetle miasta :)

    OdpowiedzUsuń