Julia


Od tej sesji minęły już prawie dwa miesiące a ja dopiero znalazłam chwile żeby ją opublikować. Taka ostatnio jestem zorganizowana! ;) Nie wiem czy to przez tą zmienną pogodę, czy po prostu obudził się we mnie mój wewnętrzny leń, ale okropnie zaniedbałam bloga... Powoli jednak staram się motywować na nowo. Codziennie rozpisuje sobie wszystko co mam do zrobienia i sukcesywnie odhaczam każde wykonane zadanie - dla takich leniwców jak ja jest to świetny sposób na mobilizacje . 
    Wracając do zdjęć, po prawie roku przerwy, jest to kolejna sesja jaką wykonałam w Soho Factory. Uwielbiam klimat tego miejsca! Do tego Julia idealnie dobrała do niego stylizacje i powstały te oto kadry. Zapraszam Was do ich obejrzenia! :)













8 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia! Również uwielbiam Soho Factory, jest tam przepiękna architektura! :D

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia :) Na blogu Julii zawsze są świetne i zawsze jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne ujęcia, podoba mi się klimat sesji ;)

    OdpowiedzUsuń