Marta


Zapowiedź tej sesji spotkała się z wieloma pozytywnymi komentarzami, za co bardzo Wam dziękuję! :) Dało mi to dużo motywacji do działania, tym bardziej, że była to pierwsza sesja w takim klimacie, jaką zrobiłam. Dużą inspiracją do niej są zdjęcia Brandona Woelfela, jego prace możecie znaleźć tutaj. Dziękuje też baaardzo mojej modelce za zaufanie i chęć stworzenia czegoś "innego". Marta - spisałaś się na medal! :) Zapraszam Was do obejrzenia całej sesji i liczę na Wasze komentarze. Bardzo zależy mi na opinii co do tych zdjęć, chciałabym wiedzieć, czy warto iść w tym kierunku :)


















mod. Marta Kanecka

17 komentarzy:

  1. Modelka cudowna, a zdjęcia zajebiste!
    szczególnie ostatnie cudooo

    OdpowiedzUsuń
  2. meegaaa są! brak mi slow! jestes genialna :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sesja! Zaskakujesz :) Nowości zawsze mile widziane! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Co to za efekt tego rozmycia światłami, można wiedzieć? Nieziemsko wygląda! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuuudo! Jak uzyskałaś taki efekt? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kryształek przyłożony do obiektywu :)

      Usuń
  6. Eksperymentuj dalej! Świetne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem pod wrażeniem! genialne są te kadry! :o <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie jest świetnie, ciekawie i oryginalnie. Dobra robota! :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń