Before - After #7


Wiem, że bardzo lubicie oglądać zdjęcia przed i po obróbce, więc przygotowałam dla Was kolejny post z serii "Before-After". Po zdjęciach, które dzisiaj pokazuje widać, że cały czas kombinuje i szukam swojego stylu. Jedne kadry są tylko delikatnie podciągnięte, a na innych widać już większą ingerencje. Cały czas nie mogę się zdecydować jaki klimat najbardziej lubię! :D A Wy, koniecznie dajcie mi znać, które zdjęcie według Was przeszło najkorzystniejszą przemianę :) 













7 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie posty. :) Osobiście aktualnie mam totalny problem z obróbką. Nie mam pojęcia w jaką stronę iść. :/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne obróbki *.* lubię kiedy na zdjęciach twarz nabiera kremowej barwy :D
    pozdrawiam i zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Swiente efekty końcowe :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo podoba ta mocna obróbka na 4 zdjęciu, ale ta na 6 - delikatna na też wygląda super. zależy chyba jaki charakter ma sesja :)

    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze, cały czas próbuję uzyskać takie ciepło niebieskie tony jak u ciebie na nektórych zdjęciach i nie wiem jak :( super wyszło

    OdpowiedzUsuń