Sylwia - Sesja brzuszkowa


Ostatnio jestem całkowicie zakochana w sesjach lifestylowych. Dlatego też sesja brzuszkowa, z Sylwią i jej synkiem jest zrobiona właśnie w tym stylu. Mam za sobą już kilka sesji ciążowych, jednak wszystkie były ustawiane i brzydko mówiąc "słodko-pierdzące". Ta jest pierwszą, z której jestem naprawdę zadowolona. Oczywiście tutaj zasługa leży też po stronie moich modeli - spisali się świetnie. A tak kochanego chłopca, który czeka na przyjście na świat siostrzyczki, to jeszcze nie widziałam! :)
Dajcie znać, czy też lubicie takie sesje, czy jednak zdjęcia, na których wszystko poustawiane jest jak od linijki bardziej do Was przemawiają ;)













5 komentarzy:

  1. Cudowna sesja ! Podoba mi się wersja w domu ale ta na dworze na kocu jest niesamowita, zachwyciłam się ujęciami. Piękna pamiątka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej,jakie cudowne zwłaszcza te na dworze :) lubię zdjęcia które wyglądają na naturalne a te takie własnie są.

    OdpowiedzUsuń
  3. I takie, i takie zdjęcia mogą się podobać - każdy rodzaj fotografii ma swój urok. Te są bardziej naturalne, szczególnie podobają mi się zdjęcia przy oknie i te robione na zewnątrz

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świetna sesja! Ja jeszcze w tym tygodniu będę miała okazję ponownie zmierzyć się z tematem sesji ciążowej :)

    http://w-amatorskim-obiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie zdjęcia, od których czuć daną chwilę, emocje. Piękna sesja i na pewno cudowna pamiątka dla przyszłej mamy! :)

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń