Gosia w Croque Madame


Nie pamiętam kiedy ostatnio (albo właściwie, czy kiedykolwiek) robiłam tak delikatną, pastelową sesje. Nie ukrywam, lekki stres był ;) Tym bardziej, że na szybko musiałyśmy zmieniać lokalizacje, co chyba jednak wyszło nam na dobre, ze względu na ilość światła. Moje dziewczyny jak zwykle stanęły na wysokości zadania. Aga wyczarowała piękny makijaż, a Gosia zadbała o stylizacje no i oczywiście świetnie pozowała! Zresztą, sami oceńcie, czy dobrze się spisałyśmy! :)

















mod. Gosia Wróblewska (maxmodels)
mua. Agnieszka Jaczewska - Golińska (maxmodels / fanpage)
wnętrze: Croque Madame

6 komentarzy:

  1. Urocza kawiarnia! Zdjęcia piękne, bardzo mi się podobają :)

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sesja jest przesłodka i urocza, wyglądasz prześlicznie i miejsce też jest bardzo ładne )

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna sesja, taka subtelna ;) marzy mi sesja w takim miejscu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sesja bardzo delikatna, kobieca - bardzo mi się podoba. :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Już od dawna obserwuję Twojego bloga, wszystkie sesje są takie klimatyczne, a każde zdjęcie wykonane perfekcyjnie. Każdy szczegół jest idealny - modelka, tło, stylizacja. Czekam na więcej!

    Lensooon blog <--- ZAPRASZAM! NOWY POST
    Lensooon <--- INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń