Bloggers | San


Po prawie dwóch latach od poprzedniej sesji udało nam się w końcu umówić ponownie! Pierwszy raz współpracowałam z Sandrą w styczniu 2015r, dla przypomnienia sesja tutaj. Od tamtej pory kilka razy podchodziłyśmy do tematu kolejnych wspólnych zdjęć, ale nic z tego nie wychodziło. Teraz jednak się udało! :D Sandra załatwiła świetne, klimatyczne miejsce (widzę czerwoną cegłe i jestem kupiona ;)), przygotowała stylizacje i makijaż - modelka marzenie.
    Mamy już wybranych kilka wnętrz i planujemy kolejne sesje. Ja się bardzo cieszę z tej odskoczni od plenerów, mam okazje bardziej "pogłówkować" i poćwiczyć pracę z lampami - co dziwne, ja kiedyś nienawidząca sztucznego światła, polubiłam je! A Wy dajcie znać, czy Wam się te zdjęcia podobają :)
PS. Dziękujemy Legal Cakes za możliwość wykonania sesji :)




















mod. Sandra Urbańska (fanpage, youtube)

4 komentarze: