Marta


Mamy już praktycznie początek zimy, za oknem śnieg, a mi wreszcie udało się zrealizować typowo jesienną sesję! Jak zwykle na czasie ;) Ale zacznijmy od początku... Moją modelkę - Marte, znalazłam zupełnie przypadkowo na jakiejś grupie fotograficznej na facebook'u. Marta szukała fotografa, a ja mimo, że zwykle tego nie robię, wkleiłam link do mojej strony pod jej ogłoszeniem. Po niedługim czasie odezwała się do mnie i ustaliłyśmy wszystkie szczegóły. Już wtedy wiedziałam, że to będzie dobra sesja! I nie myliłam się! Moja modelka była świetnie przygotowana i zaangażowana. Z takimi ludźmi aż chce się pracować :) Jedyne co mnie martwiło w ciągu dnia to ostre słońce, bałam się że nie damy rady, ale dostałyśmy prezent w postaci pięknego zachodu, którego zdecydowanie się nie spodziewałyśmy :) Do sesji Marte pomalowała mi oczywiście moja niezawodna Aga :* A Was zapraszam do obejrzenia zdjęć! 

















mod. Marta Kanecka
mua. Agnieszka Jaczewska - Golińska (maxmodels / fanpage)

14 komentarzy:

  1. Super blog, na pewno zostanę na dłużej, obserwuję! ;)
    http://beciaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze zdjęcie rewelacja! Lubię ten klimat! 💕👌

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej ^^ świetne zdjęcia :) na pewno będę częściej odwiedzać twojego bloga :)
    justartblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne światło, zazdroszczę!
    Sesja bardzo udana, nie mogę napatrzeć się na zdjęcia
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fartem nam się udało z tym światłem! ;) dziękuję :)

      Usuń
  5. Piękna sesja. Bardzo klimatyczne. PS:Genialny szal♥
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia! ❤
    Cudowna osóbka 😊
    Obserwuje
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałaś tu jakiegoś filtru? Chodzi mi głównie o zdjęcia pod słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Magiczna sesje, a modelka jaka śliczna...
    martynakrysinska.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle mam szczęście do pięknych modelek! :D

      Usuń