Fotoksiążka Saal Digital


Jakiś czas temu, dzięki uprzejmości Saal Digital Polska mogłam w końcu stworzyć swoje wymarzone pokazowe portfolio w postaci fotoksiążki! :) Produkt dostał się już w moje ręce, chwilę z nim obcowałam i teraz spokojnie mogę napisać jego recenzje.
          Przechodząc do rzeczy, ja wybrałam fotoksiążke z twardą, matową okładką i matowymi stronami w środku. Tutaj niestety pojawia się mały minus - na okładce widać odciski palców przy każdym dotknięciu :( w środku nic takiego nie zaobserwowałam.  




Do projektowania fotoksiążki mamy specjalny program, który należy pobrać ze strony producenta. Program jest bardzo intuicyjny i prosty w obsłudze. Jedyne co mi w nim przeszkadzało to to, że nie zawsze przy układaniu zdjęć pokazywały mi się linie pomocnicze. Jednak wine za to może ponosić mój komputer, a nie sam program ;)




Ze zrobieniem projektu uporałam się dość szybko. Zdjęcia wybrane i podzielone na poszczególne kategorie miałam już wcześniej, więc przeniesienie ich na karty mojej fotoksiążki nie trwało długo. Starałam się aby każda rozkładówka zachowana była w innym stylu i to akurat chyba mi się udało ;)




 Bardzo dużym plusem dla mnie jest to, że fotoksiążka nie jest drukowana, a naświetlana na papierze fotograficznym. Kolejna rzecz to odwzorowanie kolorów. O to bałam się chyba najbardziej! Jednak przeżyłam miłe zaskoczenie, kolory są dokładnie takie same jak na moim monitorze :) I ostatnia rzecz, o której chciałam powiedzieć, to łączenia stron. W większości fotoksiążek strony są sklejane ze sobą na środku, przez co powstają brzydkie wybrzuszenia. W Saal Digital strony łączą się płasko, dzięki czemu bez problemu możemy wstawić np. jedno zdjęcie na powierzchni obu stron.




Podsumowując. Polecam, polecam i jeszcze raz polecam! Świetna jakość, szybka dostawa i bezproblemowy kontakt w firmą. Jest to najlepsza fotoksiążka jaką do tej pory wykonałam i na pewno jeszcze nie raz skorzystam z usług Saal Digital! :)

2 komentarze:

  1. też mi sie marzy taka fotoksiążka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie Saal Digital oferuje kupon rabatowy o wartości 75zł na fotoksiążki, więc do dzieła! :) http://www.saal-digital.pl/fotoksiazka/kuponrabatowyfotoksiazkanadobrypoczatek/

      Usuń