Joanna


Nareszcie udało mi się wykonać kolejną nocną sesje! Jak zwykle w kwestii zdjęć jestem przewrotna i zamiast wykonywać takie kadry latem, kiedy wieczory są ciepłe to ja się za nie biorę jesienią! Wskutek czego zamarzam i ja, i modelka. A przy tej sesji jeszcze chłopak mojej modelki, który dzielnie nam asystował ;) Jednak mimo nieprzyjemnej temperatury, zdjęcia chyba wyszły fajne, co? ;) Mi się podobają, Asia też jest z nich zadowolona, więc dajcie znać co Wy sądzicie! :)











mod. Joanna Kaczykowska (maxmodels)
mua. Agnieszka Jaczewska - Golińska (maxmodels / fanpage)

11 komentarzy:

  1. Zdjęcia bardzo udane. :) Piękna sesja. Warto było marznąć. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny makijaż, ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna sesja!

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowite ujęcia! Marzy mi się taka sesja:)

    pozdrawiam
    Sylwia

    http://stylegigi.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. Czym doświetlałaś?

    OdpowiedzUsuń
  6. Czym doświetlałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy które konkretnie zdjecie :)
      Część niczym, część jest z lampą na aparacie, a część lampa na aparacie + lampa na statywie :)

      Usuń
  7. fajny bokech, fajne rozmycie, jaki to obiektyw ?

    OdpowiedzUsuń