Gosia


Na początku chciałabym Wam podziękować za ogromną ilość odsłon wpisu z poprzednią sesją z Gosią - dla przypomnienia tutaj. Zgodnie uznałyśmy, że nie są to nasze najlepsze wspólne zdjęcia, więc możecie się domyślać jakie było nasze zaskoczenie, gdy po dwóch dniach post wskoczył na pierwsze miejsce, tych najbardziej popularnych ;) Dziękujemy za to! A przechodząc do zdjęć, które pokażę Wam dzisiaj, również zgodnie stwierdziłyśmy, że są dużo lepsze od poprzednich i liczymy na to, że Wam też się spodobają! Koniecznie napiszcie w komentarzu opinie na ich temat i dajcie znać, która sesja jest według Was lepsza - ta sprzed tygodnia, czy dzisiejsza? ;)















mod. Gosia Wróblewska (maxmodels)
mua. Agnieszka Jaczewska - Golińska (maxmodels / fanpage)

3 komentarze:

  1. Fantastyczne zdjęcia, zachwycam się nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh... Mimo iż ta sesja jest genialna przekornie powiem, że jednak poprzednia bardziej mnie zachwyciła. :) W poprzedniej stylizacji bielizna szczerze mówiąc odgrywa ważną rolę, bo jest niesamowicie niebanalna i zmysłowa. Tutaj modelka wygląda pięknie, ostrość lepsza, surowość tła i stylizacji fantastycznie się uzupełniają... Jednak bielizna wygrywa. Tak w moim odczuciu. Może to dlatego, że jestem wierną fanką aktów i nagości zakrytej, więc pięknie sfotografowane bardziej odsłonięte ciało plus ta obłędna bielizna tak mnie zachwyciły. :)
    Ale jak mówiłam już, ta sesja też na mega wysokim poziomie! Gratulacje dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie sesje bardzo mi się podobają i mega trudno mi wybrać tą lepszą :D
    Piękna modelka! :)
    Pozdrawiam :*

    |MÓJ BLOG|

    OdpowiedzUsuń