Chrzest Jureczka


Powoli zamykam sezon reportażowy i dzisiaj chcę Wam pokazać zdjęcia z (chyba ;)) ostatniego chrztu jaki wykonałam w tym roku. Tym razem fotografowałam malutkiego Jureczka, był to najmłodszy człowieczek jakiego kiedykolwiek miałam przed swoim obiektywem! :) Mimo tego, że maluch kompletnie nie był mną zainteresowany, to współpraca przebiegła pomyślnie i bez żadnych problemów! Zapraszam Was do obejrzenia zdjęć :)
 
Jeśli szukasz fotografa na ślub/ chrzest/ czy jakąś imprezę okolicznościową i podobają Ci się moje zdjęcia pisz śmiało, na pewno się dogadamy! :) Facebook, izaa.urbaniak@gmail.com.
 
 


















4 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia, masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :) Jakim obiektywem były robione?Bo te z kościoła są jasne,jak na takie warunki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 24mm 2.8 i 50mm 1.4 . w kościele większość zdjęć jest robiona 24, ale było bardzo ciemno i niestety musiałam wspomagać się lampą :(

      Usuń