Analogowo #1


Rusza nowa seria postów na blogu! Już dawno miałam się do tego zabrać, ale zawsze było jakieś "ALE". Klisza leżała wywołana w szufladzie już od... maja?? Pięć miesięcy czekała na to, żeby ją zeskanować i podzielić się z Wami efektami ;) Teraz jednak, skoro już z tym ruszyłam, planuje posty ze zdjęciami analogowymi dodawać (w miarę) regularnie. Na pierwszy rzut idą zwykłe, codzienne "pstryki", jednak marzy mi się wykonać analogiem jakąś sesje! :D Chętnie dowiem się też, czy Wy również lubicie fotografie tradycyjną, czy jeszcze ją praktykujecie, czy już kompletnie odeszła w zapomnienie? ;)

PS. Taak, wiem, część zdjęć jest bardzo nieostra, Mateusz jeszcze ma mały problem z obsługą aparatu bez AF :P













7 komentarzy:

  1. Zdjęcia analogowe są świetne :) Akurat (i niestety) jakiś czas temu mój aparat analogowy się zepsuł :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szukaj czegoś na allegro! można znaleźć prawdziwe perełki za grosze :)

      Usuń
  2. Uwielbiam analogi! Są wyjątkowe, jedyne, niepowtarzalne. Mają w sobie jakąś magię :) Zdjęcie z psem jest fajne, dobra koncepcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, zdjęcia z analoga mają swój niepowtarzalny, magiczny klimat :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. dostałam dwa nowe, więc na pewno coś będzie! :D

      Usuń