Suzie


Po ponad rocznej przerwie, kolejna współpraca z Suzie! To już (chyba?) nasza szósta wspólna sesja i jedna z tych, z których jestem najbardziej zadowolona :) Chciałabym napisać tutaj coś o Suzie, o sesji... ale wydaje mi się, że wystarczy spojrzeć tylko jak wygląda na zdjęciach, które zrobiłyśmy i żadne słowa nie są potrzebne. Wspomnę jeszcze tylko, że modelke pomalowała mi moja kochana wizażystka Aga :)
    Nasza sesja z tamtego roku (znajdziecie ją tutaj) spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem z Waszej strony, więc mam nadzieję, że tegoroczne zdjęcia również Wam się spodobają! Zapraszam do oglądania! :)














mod. Suzie Pacalowska
mua. Agnieszka Jaczewska - Golińska (maxmodels / fanpage)

13 komentarzy:

  1. ŚWIETNA SESJA! Susie piękna a twoje zdjecia jeszcze lepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. *__________* Uwielbiam tamto miejsce na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! :D i czuję, że jeszcze nie raz je wykorzystam :D

      Usuń
  3. Efekty są mega! <3 Znakomita sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. REWELACJA, podoba mi sie klimat tych zdjęc

    OdpowiedzUsuń
  5. Konkretnie dobra robota. Genialna sesja! Brawo Wy! ; D

    OdpowiedzUsuń
  6. Suzie jest piękna! Twoje zdjęcia świetne, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, Suzie to jedna z moich "naj" modelek :)

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia,świetne ujęcia, sesja zachowuje charakter i oddaje w zupełności temat. Profeska...

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sesja! Zdjęcia wyszly naprawdę super. ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń