Po drugiej stronie obiektywu | Silver blouse


Przychodzę do Was z kolejnym postem, w którym to ja stoję przed obiektywem. Mam nadzieję, że nie znudziłam Wam się jeszcze po tej stronie aparatu, bo coraz lepiej się po niej czuję! :) W ogóle dostałam ostatnio jakiejś werwy do działania. I w kwestii fotografii i w kwestii bloga - mam nadzieje, że moja motywacja nie zgaśnie po chwili i będę mogła zrealizować wszystkie moje plany! Trzymajcie za mnie mocno kciuki, a obiecuję, że będzie się działo! :) No i dajcie oczywiście znać, czy podobają Wam się zdjęcia ;)








Top - New Look | Szorty - Bershka | Kurtka - Bershka | Torebka - Parfois | Buty - Stradivarius

fot. Mateusz Fałek

13 komentarzy:

  1. Ładny top, zestawiony z ramoneską całość nabrała pazura!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia były :) Fajnie, że potrafisz być zarówno jako "modelka" i fotograf w jednym :) Pozdrawiam i obserwuję ;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. bieliźniane bluzki prezentują się świetnie ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mój chłopak śmieje się ze mnie, że chodzę w piżamie :P

      Usuń
  4. Po tej stronie też sobie świetnie radzisz, czego chcieć więcej ;> Świetna ramoneska.

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, pozujesz jak modelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, klimatyczne zdjęcia! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! Dobrze, że coraz cześciej jesteś po tej drugiej stronie obiektywu, ponieważ się do tego nadajesz i świetnie się prezentujesz ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię tą serię :) Piękne zdjęcia,a najbardziej podoba mi się przedostatnie :D

    OdpowiedzUsuń