Po drugiej stronie obiektywu | Warszawska Praga


Od dawna nosiłam się z zamiarem zrobienia zdjęć w jednym z moich ulubionych miejsc na Warszawskiej Pradze i w końcu są! :D Pogoda jak zwykle w tym miejscu nie dopisała. Prawie zawsze jak robię tam zdjęcia to coś jest nie tak, raz pada, drugim razem kamienice pożerają całe światło, a trzecim jeszcze coś innego... Tym razem oczywiście też, mżawka towarzyszyła nam przez cały czas wykonywania zdjęć, jednak mam nadzieję, że całkowicie ich nie zepsuła. Dajcie znać co myślicie ;)










  T-shirt – SinSay | Koszula – Terranova | Spodnie – SinSay | Kurtka – Bershka | Torebka – Parfois | Okulary – New Yorker | Zegarek – New Yorker | Buty - Cropp

fot. Mateusz Fałek

9 komentarzy:

  1. wow ! zajebiście wyszły zdjęcia i Ty zajebiście wyszłaś ! :D jakim obiektywem robione ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie no mega :)
    Praga nie ma dobrej opinii, wszyscy straszą opowieściami z tych okolic, nie boisz się Iza chodzić tam na zdjęcia? czy strachy na temat Pragi to tylko mity? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mieszkałam na Pradze dwa lata i przez ten czas miałam tylko jedną niemiłą sytuacje więc większość to raczej mity ;) poza tym Praga jest tak piękna i malownicza, że ja osobiście nie wyobrażam sobie odmówić robienia tam zdjęć "bo ktoś mówi, że jest niebezpiecznie" :D

      Usuń
  3. Pomimo niesprzyjającej pogody zdjęcia wyszły naprawdę przecudowne! :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    [MÓJ BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Pragę i jak nie mam pomysłu na spacer to łażę właśnie gdzies tam 🙂 A zdjęcia wyszły bardzo dobrze 🙂

    OdpowiedzUsuń