Gosia w Wesołym Miasteczku


Jest! Moja wymarzona, długo wyczekiwana sesja w wesołym miasteczku! I to jaka... z ulubioną modelką, wizażystką i pięknym zachodem słońca w tle. Dawno już nie miałam tak, że wszystko podczas sesji poszło po mojej myśli, a tu jednak, cuda się zdarzają ;) Sesja dokładnie taka jaką sobie zaplanowałam. Patrząc na te zdjęcia w ogóle nie wiem co mogłabym tutaj jeszcze napisać, więc po prostu zapraszam do oglądania! :)















mod. Gosia Wróblewska (maxmodels)
mua. Agnieszka Jaczewska - Golińska (maxmodels / fanpage) 

15 komentarzy:

  1. Rzeczywiście idealna sesja! Zazdroszczę takiej świetnej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mega sesja, ostatnie ujęcie - sztos!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne miejsce i cudne światło ❤️ Ostatnie zdjęcie najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnie zdjęcie to perełka ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnie zdjęcie to perełka ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Racja ostatnie zdjecie wymiata, świetny klimat! :)
    Pozdrawiam
    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. kapitalne ujęcia! :) świetny klimat, światło, kolorystyka ;) naprawdę dobre kadry :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia, mają klimat, nie ma się do czego przyczepić :)
    Pozdrawiam, Cami
    http://camikowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna sesja! Zdjęcia znakomicie oddają wakacyjny klimat :) Jak dla mnie pierwsze ujęcie wymiata! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja najbardziej chyba lubię pierwsze i ostatnie :D dziękuje! :)

      Usuń