Chrzest Zuzi


Cześć wszystkim! Przychodzę znowu po "małej" przerwie, ale powoli wygrzebuję się już spośród stosu zdjęć do obróbki więc obiecuję (po raz kolejny, ale teraz to już na pewno!) że posty będą pojawiały się systematyczniej :)
     Przejdźmy do tego co pokaże Wam dzisiaj... będzie to kolejny reportaż ze chrztu, tym razem małej Zuzi. Do tej pory przy wszystkich takich reportażach trafiałam na chłopców, aż w końcu mam pierwszą dziewczynkę przed moim obiektywem! I to jaką śliczną.. Żeby nie przedłużać, zapraszam Was do obejrzenia zdjęć :)

Jeśli szukasz fotografa na ślub/ chrzest/ czy jakąś imprezę okolicznościową i podobają Ci się moje zdjęcia pisz śmiało, na pewno się dogadamy! :) Facebook, izaa.urbaniak@gmail.com



















 

4 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia, malutka jest przecudowna ♥

    [MÓJ BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  2. Iza bardzo dziękujemy za przepiękną fotorelację ze chrztu św. naszej córeczki.Zdjęcia są rewelacyjne. Wszystko pięknie uchwycone, każdy moment. Zuzia będzie miała śliczną pamiątkę na całe życie.A wyszła na nich przecudownie ♥ oczywiście dzięki wspaniałej Pani fotograf :-) Serdecznie pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziękuję za cudowną współpracę :)

      Usuń