Wieczór Panieński Izy


Moi drodzy, po raz kolejny w ostatnim czasie przychodzę do Was z fotoreportażem. Ten konkretny, z Wieczoru Panieńskiego Izy wykonałam zupełnie nieplanowanie. O 14 dostałam na fanpejdżu wiadomość, czy nie dałabym rady wziąć zlecenia o 18, bo wybrany przez dziewczyny fotograf ma problemy zdrowotne. Powiem Wam, że dosyć mocno odzywał się we mnie Leń, ale wiem jak to jest być "wystawionym" w ostatniej chwili, więc zebrałam się i pojechałam na sesje z dziewczynami :) Pogoda niestety zupełnie nam nie dopisała, ale wydaje mi się, że dziewczyny swoim nastawieniem i uśmiechami dodały dużo słońca do tych zdjęć ;) Zapraszam do oglądania! :)

Jeśli szukasz fotografa na ślub/ chrzest/ czy jakąś imprezę okolicznościową i podobają Ci się nasze zdjęcia pisz śmiało, na pewno się dogadamy! :) Facebook, izaa.urbaniak@gmail.com


















7 komentarzy:

  1. To prawda, uśmiechy dziewczyn rozpogadzają każde zdjęcie ;)
    Moim zdaniem wyszło pięknie, to super pamiątka ;)
    Pozdrawiam, życzę więcej zleceń ;)))
    http://fotmagstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne, pozytywne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. OO, super, że Ty mogłaś. Miałam nosa do kogo odesłać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to od Ciebie to wszystko wyszło? :D dziękuje za polecenie :D

      Usuń
  4. Emilia , dziękuję za polecenie Izy :D Pozytywna sesja! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja dziękuję Ci za wiadomość, bardzo miło spędziłam z dziewczynami czas :)

      Usuń