Po drugiej stronie obiektywu | Grunge


Słońce zagościło u nas chyba już na dobre, a przynajmniej mam taką nadzieję... ;) Nie mogliśmy więc tego z Mateuszem nie wykorzystać i nie wyskoczyć na szybką sesje. W taką pogodę to dla nas podwójna przyjemność! ;)
    Mam też mały komunikat! Po moim dłuuugim "śnie zimowym" wracam do pracy nad własnymi projektami i chętnie przygarnę przed obiektyw nowe twarze. Także jeśli są tutaj jakieś chętne osoby (mające doświadczenie! -> te bez doświadczenia zapraszam na sesje zleceniowe :) ) to proszę o kontakt na fb <klik> lub na maila izaa.urbaniak@gmail.com :) 









Koszulka – SinSay | Koszula – New Yorker | Spodnie – Terranova | Kurtka – Bershka | Okulary – New Yorker | Buty

fot. Mateusz Fałek

8 komentarzy:

  1. Typowy miejski outfit najlepszy jaki do tej pory widziałam!
    Spodnie,koszula-mega !

    Pozdrawiam :*
    Zapraszam http://paulina-juni.blogspot.com (może wpadniesz )

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! mega ujęcia i super outfit *.*
    fotmagstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja. Podoba mi się to połączenie z miejscem. Dobra robota:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie mi się podoba , pozdrawiam :)
    http://loffia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaaa swietna stylowka, pasuje Ci :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna stylówka, świetnie wyglądasz! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja, na luzie, lubię takie :-) No i uwielbiam koszule w kratę- hit! Będzie mi miło jeśli mnie odwiedzisz :-)

    OdpowiedzUsuń