Po drugiej stronie obiektywu | Street session


O mojej miłości do streetowych sesji piszę tutaj co chwilę, jednak sama nigdy nie odważyłam sobie zrobić takich zdjęć. Moim modelkom, które czasem stresują się pozowaniem przy przechodniach powtarzam "Nie znasz żadnej z tych osób. Spojrzy się i pójdzie dalej, nie ma czym się przejmować". Sama jednak na myśl o pozowaniu przy ludziach wpadałam w panike i za nic nie mogłam się przemóc. Lekka hipokryzja, nie? ;) Przy okazji ostatniej sesji z Natalią (możecie obejrzeć ją tutaj), stwierdziłam "raz kozie śmierć"! I wiecie co? Nie taki diabeł straszny jak go malują i teraz zamęczę Was moimi streetowymi sesjami :D Do następnego! 








 Kurtka – Bershka | Bluzka – Promod | Koszula – Cropp | Spodnie – H&M | Torebka – New Look | Okulary – New Yorker | Buty - Terranova


13 komentarzy:

  1. bardzo mi się podobają zdjęcia jak i stylizacja! Super :)
    mój blog ---> http://wiczka12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo wszystko super wyszło :D
    Pierwsze portrety bardzo mi się podobają ;))))
    Zapraszam do mnie fotmagstyle.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega Ci pasuje taki streetowy klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieskromnie przyznam, że też mi się tak wydaje ;)

      Usuń
  4. uwielbiam ujęcia w takim klimacie :) genialnie wyszło :D

    OdpowiedzUsuń