Podsumowanie Cyklu Świątecznego


Dawno mnie tutaj nie było, ale obiecany post ze wszystkimi sesjami świątecznymi musi się pojawić!  W tym roku udało mi się wykonać ich osiem (w tym jedna psia ;) ), wynik minimalnie mniejszy niż rok wcześniej, jednak nie ilość, a jakość się liczy. Poza tym, grudzień dosłownie przeleciał mi przez palce, cały czas byłam zajęta, nie było chwili wolnego, a tak naprawdę nie robiłam nic konkretnego – też Wam gdzieś uciekł ten miesiąc? ;)
     Odzwyczaiłam się trochę od pisania tutaj, więc żeby nie ględzić bez ładu i składu, zapraszam do obejrzenia zdjęć! I dziękuję Wszystkim osobom, z którymi miałam przyjemność współpracować w tym cudownym okresie :)


















11 komentarzy:

  1. Jak Świątecznie..czuć tą magię Świąt na zdjęciach ! i chyba do tego dążyłaś widzę :)
    pozdrawiam ^^
    www.paluszkiewiczphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia i wspaniały bokeh :)

    OdpowiedzUsuń
  3. partnerska sesja według mnie najlepsza ze wszystkich. Moje gratulacje z okazji okiełznania takiej ilości sesji :* dużo uścisków na nowy rok! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest też jedną z moich ulubionych! dziękuje :)

      Usuń
  4. Wszystkie zdjęcia śliczne. Jeszcze więcej takich w 2016 roku! :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń