Cykl Świąteczny - Gosia


Nasza druga sesja w tym składzie – pozowała Gosia, malowała Aga, a ja robiłam zdjęcia ;) Poprzednim razem wykonałyśmy odważne kobiece ujęcia, które mogliście oglądać tutaj, a teraz postawiłyśmy na świąteczny klimat. Co prawda w planach sesja miała wyglądać zupełnie inaczej, jednak wyszło jak zawsze... co nie znaczy, że źle! Efekty naszej pracy całkowicie trafiają w mój gust, więc "nie ma tego złego..." ;) Mam nadzieję, że Wam również się spodobają – piszcie w komentarzach co jest ok, co powinnam zmienić, albo jaki post chcielibyście tutaj zobaczyć :)













mod. Gosia Wróblewska (maxmodels)
mua. Agnieszka Jaczewska - Golińska (maxmodels/fanpage)

30 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia i śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje umiejętności, jak zwykle mnie rozkładają na łopatki <3 Zdjęcia śliczne, chociaż delikatnie zgrzyta mi jedna mała rzecz. To moje subiektywne odczucie, ale ostry makijaż zbyt mocno kontrastuje ze zwiewną sukienką. Mam wrażenie, że ciężkie konturowanie i dramatyczne oko bardzo postarzają modelkę. Do bordowego swetra ten make up wygląda obłędnie, ale w połączeniu z kokiem lub białą kiecką, bardzo przytłacza śliczną Małgosię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja tak strasznie lubie mocne oko i zawsze sie przy nim upieram :(

      Usuń
    2. Samo oko przepiękne i makijaż cudnie wykonany, tylko w moim odczuciu najlepiej komponuje się z bordowym swetrem :3 Może jakiś intensywny kolor pięknie dopełniłby się z jasne ciuszki? :D Oczywiście nie chcę ingerować w Twoje upodobania :)

      Usuń
    3. spróbujemy następnym razem z jakimś innym makijażem ;)
      właśnie fajnie, że piszesz coś "od siebie", a nie tylko "ładnie, pięknie", komentarze takie jak Twój zmuszają do przeanalizowania całej sesji jeszcze raz i wyciągania wniosków :)

      Usuń
  3. Zdjęcia niesamowite, postprodukcja mnie ujęła, a makijaż powalający! Do tego stylizacja i modelka.. no pozazdrościć! świetne ujęcia! Cudowne świąteczne zdjęcia :*

    htpp://jestem-edyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem zdolności makijażystki. Chciałabym tworzyć sobie takie cuda z rana. :O

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest ładnie chociaż moim skromnym zdaniem mogłyście to zrobić bardziej klasycznie, elegancko, a do świątecznej sesji wziąć kogoś innego, bo Gosia piękna, ale troche mi to nie pasuje ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie np bardzo Gosia pasuje właśnie, szczególnie w drugiej stylizacji :)

      Usuń
    2. jak to jest bardziej "klasycznie, elegancko"? :P
      jak widać ile ludzi, tyle opinii :)

      Usuń
    3. ja bym ją po prostu zrobiła bez lampeczek w tle i baja *.*

      Usuń
    4. to nie byłaby świąteczna :(

      Usuń
  6. Makijaż cudowny!
    Zdjęcia bardzo mi się podobają, absolutnie do niczego się tym razem nie przyczepię :D Teraz nie ma tak mocno wyretuszowanej twarzy, co osobiście bardzo trafia w mój gust. Na prawdę, jest świetnie! Czekam na więcej ujęć z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. starałam się z tym retuszem! :D dziękuje :)

      Usuń
  7. Zdjęcia, makijaż, obróbka, klimat... po prostu wszystko na 6 z plusem! :)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są naprawdę super, moim zdaniem nie ma co zmieniać. Czwarte zdjęcie osobiście podoba mi się najbardziej :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcia w bordowo-szarym sweterku najlepsze!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. 2 zdjęcie od dołu - co to za kadr? Tragedia.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja codziennie takie Twoje posty mogłabym oglądac :)

    NOWY POST-Official Patty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. druga stylizacja podoba mi się najbardziej :) i dobry pomysł z tłem, bardzo klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te lampki z tyłu dodały takiej atmosfery dla zdjęć że aż chce się je oglądać :)
    www.phootoandstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. zaobserwowałam z przyjemnoscia :) sliczne zdjęcia i super rozmycie tła.Instagram tez super ! :)

    zapraszam też do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Makijaż zupełnie nietrafiony, na pewno nie pod urodę modelki, której pozowanie nie jest chyba mocna stroną. Egzaltowane pozy, dziwna mimika, sztywna sylwetka... Jedynie umiejętności fotografa bronią całość

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgodzę się, modelkę chyba przerosło to zadanie, przedobrzyła, zbyt teatralne pozowanie, zdecydowanie brak w tym naturalności i lekkości, pozy 'nauczone', widać, że tego nie czuje. Makijazystka też się nie popisała, zbyt ciężki makijaż, uwydatnil mankamenty urody modelki. Całość mierna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Modelka jednej miny

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie samemu ze sobą konwersować w internetach jako "Anonimowy"? Sesja i pozowanie Gosi są super, natomiast gratuluję odwagi w hejtowaniu jako anonim! Odwaga cywilna cyt. "mierna".

    OdpowiedzUsuń
  19. pozowanie Gosi nie jest super, pisząc o niej 'modelka' obrażacie te prawdziwe modelki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze nie uważam, że jestem modelką, ale jestem wręcz pewna, że leczenie swojej frustracji w internecie z anonima nie jest najlepszym pomysłem. Skoro jestem taka tragiczna, to polecam nie oglądać moich zdjęć, które jednak ktoś chce mi robić.
      Pozdrawiam i życzę mniej jadu w nowym roku!

      Usuń
  20. Kochane Anonimki, myślę że jeśli któreś z Was ma jakieś spostrzeżenia co do pozowania Gosi, czy makijażu Agi, to najlepiej będzie jeśli napiszecie do nich wiadomość prywatną podpisując się pod tym własnym nazwiskiem. Chyba że ktoś tu wstydzi się swoich słów :)

    OdpowiedzUsuń