Magda


Na wykonanie tej sesji wybrałyśmy sobie chyba najzimniejszy dzień w ciągu całego tygodnia! Było okropnie mroźnie i wietrznie... nie do wytrzymania. Ekipa jednak (jak zwykle) trafiła mi się świetna i dałyśmy radę :) Malowała moja zdolna Ania, którą pewnie już kojarzycie, bo to nasza trzecia współpraca (i planujemy kolejne!). Pozowała Magda. Dziewczyna, którą śledzę fotograficznie już od paru ładnych lat, jednak nigdy nie było nam po drodze do współpracy. Teraz się udało i jestem z tego powodu przeszczęśliwa. Magda ma tak oryginalną i przyciągającą uwagę twarz, że aż żal jej nie fotografować. Ja z efektów naszej współpracy jestem bardzo zadowolona, więc mam nadzieję że Wam również się spodobają :)
















mod. Magdalena Pająk (maxmodels)
mua. Ania Tkaczyk (maxmodels / fanpage)


6 komentarzy:

  1. Trochę za bardzo rozjaśniasz białka oczu, minimalnie mniej i będzie wszystko ok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na moim monitorze wygląda w porządku.. ale będę pamiętać żeby przystopować! :P

      Usuń
  2. Musiała zmarznąć w tej stylizacji, świetne kadry :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biedna na koniec wyglądała jak sopelek lodu :( dziękuje :)

      Usuń
  3. Jeju bardzo ładne zdjęcia ale makijaż pobił wszystko

    Kliknij-Official Patty ! :)

    OdpowiedzUsuń