Bloggers | Juliette in Wonderland #5


Powoli wracam do systematycznego dodawania postów. Ostatnio było z tym trochę cienko, ale biorę się za siebie! Dzisiaj pokażę Wam kolejną sesję, którą już jakiś czas temu zrobiłam z Julią. Była równie szybka (ze względu na pogodę), jak nasza poprzednia, o której pisałam tutaj. Jednak z efektów jak zwykle jestem zadowolona :)
     Schodząc trochę z tematu - na jutro umówiłam się na zdjęcia z Natalią, a na piątek, z modelką, której u mnie jeszcze nie było, więc w najbliższych dniach wypatrujcie nowości! A teraz zapraszam do oglądania pięknej Julii :)








mod.  Julia Jakubowska (fanpage/blog)

8 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia i świetna stylizacja :)
    Modelka cudowna!

    www.dark-drawer.blogspot.co,

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja :) Bardzo mi się podoba :)

    http://persevering.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie wyglądasz i od razu jak weszłam na Twojego bloga to bardzo spodobał mi się jego wygląd :* Jest pięknie, więc będę wpadać częściej :* !
    Co powiesz na wspólną obserwację ? Daj znać u mnie justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że tekst sie nie spodobał...

      Usuń