Weronika


Dzisiaj mam Wam do pokazania sesje, którą wykonałam prawie dwa tygodnie temu, z Weroniką i Anią. Weronika – dziewczyna o ciekawej, charakterystycznej urodzie, świetnie prezentująca się przed obiektywem. Ania – wspaniała, przezdolna wizażystka. Umówiłyśmy się na jesienne zdjęcia w delikatnym klimacie. Makijaż mojej wizażystki idealnie wpisał się w to, co zaplanowałam, a miejsce tylko dograło całość. W podobnym klimacie prawdopodobnie pojawi się tu jeszcze jedna sesja, a później wracam do moich ukochanych miejskich plenerów (kilka współprac już mam umówionych więc będzie się działo!) ;) Żeby nie przedłużać, zapraszam do oglądania ;)















mod. Weronika Karczewska (maxmodels)

mua. Ania Tkaczyk (maxmodels)

10 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia! uwielbiam Twoje poczucie klimatu i tworzenie niesamowitej atmosfery na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite zdjęcia!
    Bardzo odważne ale ze smakiem.
    Świetne :)
    http://majcyxblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję sesji. Świetna modelka, ma bardzo intrygującą urodę. A to dużo daje :) Pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu świetne zdjęcia!:) Aż miło popatrzeć:)
    Pozdrawiam

    puszczykowsky.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia z nutka tajemniczości ....:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia! Mogę patrzeć bez końca :)

    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  7. again awesome work and model respect to you :)

    OdpowiedzUsuń