Po drugiej stronie obiektywu | Skirt


Dzisiaj coś, czego tu jeszcze nie było. Mianowicie, Iza w spódnicy. Serio, rzadkością jest spotkać mnie w takim wydaniu, zdarza się to góra z pięć razy w roku ;) Tą spódnicę zamówiłam z myślą o pewnej sesji, którą mam nadzieję uda mi się zrealizować na początku listopada, jednak tak mi się spodobała, że nie mogłam sobie odmówić zdjęć w niej :D Co do zdjęć... nie uważacie, że Mateuszowi w tej kwestii idzie coraz lepiej? ;) Dobra, żeby nie przedłużać, zostawiam Was ze zdjęciami i do następnego postu! :)











+ mam jeszcze mały backstage z moją pięknością ;)

Koszula – Stradivarius | Spódniczka – Allegro.pl| Buty – Butosklep.pl | Biżuteria – Apart/Pandora

fot. Mateusz Fałek

15 komentarzy:

  1. Przepięknie wyglądasz, zdjęcia są takie delikatne. A spódnica mega :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kolory, stylizacja, NO I PSIAK! Wszystko piękne :) Zapomniałabym... Ty wyglądasz cudownie i promiennie :) Mega mega mega!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna spódniczka, straaasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna lekka i zmysłowa stylizacja:)
    Pozdrawiam

    puszczykowsky.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. przepięknie! Ty, sesja i stylizacja :) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne zdjecia i urocza stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pierwszy raz na twoim blogu, a dosłownie się zakochałam. Każde zdjęcie jest idealnie dopracowane, a ty wyglądasz jak modelka. Świetna spódnica :)
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że ktoś zauważa, ile pracy wkładam w te zdjęcia :) dziękuje :)

      Usuń
  8. 5-te zdjęcie jest zdecydowanie moim ulubionym! Piękna stylizacja, która bardzo do Ciebie mi pasuje :)

    OdpowiedzUsuń