Olga


Dzisiaj pokażę Wam wczorajszą szybką sesje ;) Dla mnie nieco "przełomową". Dlaczego? Dlatego, że pierwszy raz odważyłam się użyć lampy przy sesji plenerowej. Brzmi głupio, wiem, ale wzbraniałam się przed tym rękami i nogami. Nawet na tej sesji, lampę podłączyłam dopiero pod sam jej koniec, jak przeszłyśmy w ciemniejsze miejsce, czego teraz bardzo żałuje! Zdjęcia zapewne wyszłyby lepiej, gdybym używała jej od początku. No ale, pierwsze koty za płoty :D Raz użyta nie jest już taka straszna, więc zapraszam na nocne sesje ;) no i oczywiście do oglądania zdjęć również :)














mod. Olga Markiewicz (maxmodels)

mua. Dorota Kobylańska (fanpage)

17 komentarzy:

  1. omg jakie cuda! przedostatnie - kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Lampa to podstawa nawet w słoneczne dni. Niemniej zdjęcia wspaniała, w dodatku moim ulubionym stylu gdzie nie brakuje w ogóle czerni:)
    Pozdrawiam i przy okazji zapraszam do siebie.

    http://simplemenstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jej nie uważam za "podstawe", wydaje mi sie że to zależy od upodobań ;) ja osobiście zdecydowanie wole pracować ze światłem naturalnym. I dziękuje :)

      Usuń
    2. Ja uważam tak samo jak Iza :-) Nigdy nie uważałam, że lampa jest czymś, bez czego nie mogę zrobić zdjęć za dnia. A nawet uważam że jest czymś, co psuje naturalne światło i oszpeca zdjęcie.

      Usuń
  3. ciekawe zdjęcia : )

    dzejkoob.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne zdjęcia ! I jeszcze śliczniejsza modelka ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też jeszcze nie używałam lampy w plenerze i bronie się przed tym jak tylko mogę, ale marzą mi się takie zdjęcia wieczorną porą a teraz to już wszędzie ciemno, Twoje zdjęcia wyszły rewelacyjnie wiec może i ja się skuszę :-)

    Zapraszam na mojego bloga fotograficznego :-)
    http://sylw-photos.blogspot.com/2015/10/sesja-konkursowego-zwyciezcy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory wszystkie nocne robilam bez lampy na długich czasach jednak wtedy dużo więcej trzeba się bawić w photoshopie, więc jak najbardziej polecam wreszcie jej użyć! :D

      Usuń
  6. genialna sesja ! Bardzo mi się podoba <33

    OdpowiedzUsuń
  7. A konkretnie, to jaką lampę użyłaś?:) Piękne nocne ujęcia. Uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne!

    Zapraszam do mnie :) : http://fotooangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia :3 ja próbowałam z lampą ale coś nie chce mi to wyjść a teraz będzie ciężko w zimowe wieczory bez niej :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troche cierpliwości :D popróbuj różnych ustawień i na pewno Ci wyjdzie :)

      Usuń