Natalia



Niedawno, przy okazji publikacji sesji, która wykonałyśmy razem z Gosią <klik> pisałam o tym, że mam ochotę na więcej kobiecych ujęć. Zabrałam się więc za szukanie odpowiednich modelek i znalazłam przepiękną Natalie. Urodą wpisywała się idealnie w klimat, który chciałam uzyskać na zdjęciach, dodatkowo – zgodziła się mi zapozować! W kwestii makijażu zaufałam Kasi i wcale się nie zawiodłam! Wyczarowała cuda na buzi Natalii :) Cała sesja była ekspresowa, co prawda czas nas nie gonił, ale w pół godziny miałam już cały potrzebny mi materiał. Mam nadzieję, że efekty Wam się spodobają! :)













mod. Natalia Modrzejewska (maxmodels)
mua. Kasia Żurawska (maxmodels / fanpage)

11 komentarzy:

  1. Jak ja bym chciała trafić przed twój obiektyw. Te zdjęcia, i ten makijaż. Przepieknie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to w czym problem? ;) zapraszam na sesje :)

      Usuń
  2. przepiękne ujęcia! :) światło, kolorystyka, modelka, cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są! Jak dla mnie 1 ujęcie jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne zdjęcie ! Piękna modelka i makijaż rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysł, bardzo fajnie wyszło! <3

    OdpowiedzUsuń