Gosia


Ostatnia sesja wykonana w październiku (a konkretniej wczoraj ;)), kolejna moja "wymarzona". Od dawna po głowie chodziły mi kobiece, bieliźniane, jesienne ujęcia. Trochę musiałam poczekać na tą naszą piękną polską złotą jesień, ale pojawiła się! I to najważniejsze. Wybór modelki nie był trudny, od razu wiedziałam, że Gosia będzie idealna. Jeśli chodzi o wizaż, Aga (którą miałam przyjemność mieć przed swoim obiektywem! Sesje możecie obejrzeć tutaj) jakoś niedawno pisała, że chciałaby odnowić swoje portfolio. Ładnych parę lat temu malowała mi już modelkę do sesji, więc wiedziałam, że się nie zawiodę. I tak było. Zresztą, obydwie dziewczyny spisały się na medal i bardzo dziękuję im za wspaniałą współprace! :)

















mod. Gosia Wróblewska (maxmodels)
mua. Agnieszka Jaczewska - Golińska (maxmodels / fanpage)

19 komentarzy:

  1. Zdjęcia idealne! Modelka i jej makijaż zresztą też! Po prostu cudnie to wyszło!
    http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ty coś majstrowałaś czy tych zdjęciach?:D Tak patrzę i nie wiem czy to kadr, modelka, kwestia zapozowania, a może makijaż, ale Gosia wygląda na niektórych ujęciach tak... inaczej :) Gosia to kameleon czy co?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, Gosia JEST kameleonem :D a tak serio, może kwestia tego, że pierwszy raz miałyśmy wizażystke, bo zawsze sama się malowała na nasze sesje ;)

      Usuń
    2. a myślałam, że na serio to jest to, że jestem kameleonem... :(

      Usuń
    3. Miałam nadzieje, że tego nie przeczytasz :/

      Usuń
    4. Jesteś świetnym kameleonem! :D

      Usuń
  3. Mozna patrzeć i podziwiać.....:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ultrakobiece i odważne - super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu coś niesamowitego, robisz coraz piękniejsze kadry, nie można ich nie kochać!

    OdpowiedzUsuń
  6. po prostu cudo !!! w czarnym mega !

    OdpowiedzUsuń
  7. Esencja kobiecości. Tak mogę skomentować te zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może trochę odbiegnę od tematyki postu, ale masz piękne brwi!
    A pomysł na zdjęcia bardzo oryginalny :)

    ziiutablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja sie powtórzę, to nie jestem ja.

      Usuń
  9. wszystko cudowne, kolory, modelka i klimat! <3

    OdpowiedzUsuń