Ewa



Wracam dzisiaj do Was po kilkudniowej przerwie spowodowanej brakiem komputera. Przez ten czas narobiłam sobie tyle zaległości w obróbce, że teraz w ogóle nie odejdę od photoshopa...
     Przechodząc do sesji, którą pokazuje... z Ewą miałyśmy przyjemność współpracować już kilka razy na początku mojej fotograficznej przygody, więc kiedy napisała do mnie z propozycją kolejnej wspólnej sesji z chęcią się zgodziłam! Tym razem postanowiłyśmy wykonać delikatne, może trochę surowe, kobiece ujęcia, których zresztą ostatnio jest coraz więcej w moim portfolio. Z sesji jestem baardzo zadowolona, więc mam nadzieję, że i Wam się ona spodoba :)










 mod. Ewa Rychter (maxmodels)

11 komentarzy:

  1. Zauroczyłam się w drugim zdjęciu! Świetna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne kolory, podoba mi się :-) Dodaję do obserwowanych www.sylw-photos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudowne zdjęcia! Zakochałam się <3 Obserwuję!

    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow coś pięknego ❤ zaczynam obserwować twój blog :)

    OdpowiedzUsuń