Tutu



W ostatnim poście z sesji z Dominiką <klik> pisałam, że wszystko szło nie po naszej myśli. Dzisiaj druga stylizacja i "pecha" ciąg dalszy. Stylizacja idealna, taka jaką sobie wymyśliłyśmy. Za to znów miałyśmy problem z miejscem. Planowałyśmy tą sesje wykonać na pięknej karuzeli, w stylu tej z Ogrodów Trocadéro w Paryżu, jednak karuzela była zamknięta :( postawiłyśmy więc na molo i plaże. Co prawda strasznie żałuję, że nie udało nam się nic zrobić na tej karuzeli, ale na pewno jeszcze będzie okazja. A piękna tutu idealnie pasuje do naszego "zastępczego" pleneru. A Wam się podoba? :)

P.S. Już niedługo opublikuję ostatnią stylizacje, tą którą lubię najbardziej! :)
















mua. Lisi Pędzel 

18 komentarzy:

  1. Rewelacyjna sesja zdjęciowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeej! jaka z ciebie księżniczka !
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sesja!
    Czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Bylabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. dziękuje :) i miło, że jednak ktoś czyta te moje wypociny :D

      Usuń
  5. SPÓDNICZKA JEST NIESAMOWITA A KLIMAT ZDJĘĆ POWALAJĄCY

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podobają mi się zdjęcia w wodzie :)
    Jedynie nie podoba mi się trzecie zdjęcie, twarz modelki według mnie nie wyszła korzystnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sesja. 10, 12 najlepsze! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę tej sesji <3

    Jest świetna!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma co zazdrościć - przyjeżdżaj i działamy :D

      Usuń
  10. wow! zdjęcia są genialne! aż sama chciałabym być modelką:D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Pech, nie pech... zdjęcia wyszły świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pech, nie pech... zdjęcia wyszły świetne :)

    OdpowiedzUsuń