Sensually



Już od dłuższego czasu miałam ochotę zrobić jakąś delikatną, kobiecą, zmysłową sesje. Zawsze jednak coś stało na przeszkodzie. Najpierw brak odpowiedniego miejsca, później brak czasu, modelki. Z tą modelką to głupio. Wiadomo, że Gosia nadaje się do takich zdjęć idealnie, a jednak nie pomyślałam o niej na początku. Zupełnie nie wiem czemu. Ostatnio jednak zaczęłyśmy rozmawiać o kolejnych sesjach, Gosia chciała coś jesiennego (pokazywałam Wam te zdjęcia w poprzednim poście <klik>), ja za to zaproponowałam jej właśnie tą sesję. I oczywiście nie zawiodłam się. Zdjęcia wyszły dokładnie tak jak chciałam, Gosia jak zwykle spisała się na medal i wreszcie mam swoje wymarzone ujęcia! :) Strasznie spodobał mi się taki kobiecy klimat zdjęć, więc jeśli ktoś ma ochotę na tego typu sesje, zapraszam do kontaktu na priv! :)
















14 komentarzy: