Po drugiej stronie obiektywu | Elegant



Nowy post miałam w planach dodać jutro lub w środę, jednak pogoda za oknem jest tak brzydka, że aktualnie mogę tylko zwinąć się pod kocem z kubkiem gorącej herbaty i laptopem przed nosem ;) Zdjęcia, które Wam dzisiaj pokazuję odleżały już swoje na dysku ;) Wykonaliśmy je z Mateuszem w połowie sierpnia, więc trochę czekały na publikacje. Lubię je strasznie, chyba ze względu na stylizacje. Coraz lepiej czuje się w eleganckich zestawach (nie do pomyślenia! :D), a w szerokich spodniach zakochałam się w tym sezonie i nie zamierzam z nich rezygnować! A Wam się podobają? :)









Koszula – Stradivarius | Kurtka – Bershka | Spodnie – H&M | Buty - Bershka

fot. Mateusz Fałek

11 komentarzy:

  1. nie jestem zwolenniczką szerokich spodni, ale Twoje zdjęcia zaczęły mnie do nich przekonywać! Bardzo chetnie zakupie podobne spodnie i zobaczymy co z tego wyjdzie! :D
    Stylizacja bardzo elegancka, taka woow! :D
    A z pogodą to tak jest. Kilka dni temu było baardzo gorąco, a teraz tak zimno! Ciekawa jestem, co będzie w zimę! :D
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam również do siebie : www.pure-heroine-xx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie byłam, aż do tych wakacji! :D

      Usuń
  2. laska zacznij coś z modelingiem *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Panno Izo, wciąż mnie zaskakujesz sobą ! :) wyglądasz tak dojrzale ! :) piękna :)
    pozdrawiam
    www.paluszkiewiczphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szerokie spodnie nie każdemu pasują, trzeba mieć odpowiednią sylwetkę ale u Ciebie wyglądają świetnie. Bardzo pasuje Ci taki elegancki styl :)

    OdpowiedzUsuń