Idealny moment



Obiecany post z ostatnią stylizacją, z sesji z Dominiką. Tak jak już wcześniej wspominałam, jest to moja ulubiona seria. W dwóch pierwszych wszystko szło nie tak jak miałyśmy zaplanowane, a podczas tej wprost idealnie. Miałyśmy piękną suknie, świetny makijaż, fajne miejsce i cudowne światło. W mojej fotograficznej karierze co prawda zrobiłam tylko kilka sesji w takim słońcu, jednak z czystym sumieniem mogę przyznać, że ten zachód był zdecydowanie najpiękniejszy! Wstrzeliłyśmy się w "idealny moment" ;) Z uśmiechem na twarzy wracam do oglądania tych zdjęć, więc mam nadzieję, że Wam też się spodobają :)



















mua. Lisi Pędzel 

10 komentarzy:

  1. Świetna sesja, wyglądasz przepięknie :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ręce już powoli opadają... to nie jestem ja.

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia. Lubię czytać relację czy jakiś komentarz do sesji napisany przez autora. ;) Piszesz, że z poprzednimi stylizacjami były problemy... Jak to często się zdarza! Niby wszystko zaplanowane ze szczegółami...a tu nagle klops i spada na Ciebie lawina nieprzewidzianych zdarzeń ; (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, nigdy nie da sie wszystkiego zaplanowac w 100% tak naprawde :(

      Usuń
  3. Pomarańczka co chwilę pokazuje inną twarz, niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń