Ewa



Trochę późno, ale jest! Obiecany post ze zdjęciami z sesji, z Ewą :) Kadr, który wstawiłam na mojego fanpejdża chyba Wam się spodobał(tak mi mówi ilość lajków;) ), więc mam nadzieje, że cała seria również przypadnie do gustu. Ci którzy śledzą mnie od początku mojej przygody związanej z fotografią, wiedzą że z Ewą miałyśmy przyjemność współpracować już kilkakrotnie. Pierwszy raz trzy lata temu! Ujęcia z tamtej sesji znajdziecie tutaj <klik>. Chyba widać progres, prawda? ;) No dobra, nie przedłużam – zapraszam do oglądania! :)









17 komentarzy:

  1. Cudeńka! :) Czekam na więcej z drewnianych schodków hhihi

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka duża zmiana ! porównując sesję z nią 3 lata temu a teraz! :) naprawdę szacun :) bardzo mi się podobają kadry!<3 wielbię Cię :)

    www.paluszkiewiczphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nooo progres jest xd
    pierwsze ujęcie miazga

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna modelka i piękne kadry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna modelka i piękne kadry :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są cudowne! Masz niesamowity talent :)
    http://amberludmi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Za dużo clarity !!!

    OdpowiedzUsuń