Dominika



Kochani, dzisiaj pierwszy z trzech postów z cudowną Dominiką! W ostatnią środę tworzyłyśmy wraz z Ulą Nosek i Iną Bartel (genialną wizażystką!) Zrobiłyśmy trzy stylizacje, które postanowiłam podzielić na posty, bo zdjęć wyszło naprawdę dużo i nie chce Was zanudzić. Dzisiejszy set jest taką "przystawką". Lubię te zdjęcia, ale są dosyć zwyczajne. W kolejnych wpisach dostaniecie za to pyszny obiad i rozkoszny deser ;)
Wracając do tych zdjęć, wyszły inaczej niż chciałyśmy. Ostatnio u mnie to standard, że wszystko idzie nie w tym kierunku, w którym chce. Zdjęcia miałyśmy zrobić na tle przyczep kempingowych (strasznie choruje na taką sesje!), ale plac na którym stały oczywiście okazał się być zamknięty. Rezygnować nie chciałyśmy, więc została nam plaża i pomost. Uważam, że wyszło nieźle, a Wy co myślicie o tej sesji? :)












mua. Lisi Pędzel 

14 komentarzy:

  1. cudowne kolory, aż ciężko przestać patrzeć na te ujęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sztos! To jest moje ulubione http://3.bp.blogspot.com/-CLOZdaZVYYc/VeqhonSo3HI/AAAAAAAAHGE/QHCk8vdyUJ4/s1600/IMG_7130a.jpg :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mega jest chociaż na sesje, an tle przyczep i tak czekam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Choć proste to naprawdę bardzo fajne i przyjemne dla oka :)!
    czekam na resztę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie narzekaj ! :) nawet jak nie idzie Ci w tym kierunku jakbyś chciała, to i tak świetnie sobie dajesz radę ! :) Też zawsze chciałam zrobić sesję zdjęciową na tle przyczep ale nie znalazłam jeszcze takowego miejsca :)
    Sesja wyszła Ci wyśmienicie !:) a modelka jest znana, wiadomo brak słów dobrze wychodzi na zdjęciach :) mam nadzieję, że mi się uda ją porwać na sesję :)
    pozdrawiam
    www.paluszkiewiczphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :*
      i życzę Ci Dominiki przed obiektywem! :)

      Usuń
  6. Lubię Dominikę w Twoim obiektywie!

    OdpowiedzUsuń