Bloggers | Juliette in Wonderland #4



Zdjęcia, które pokazuje Wam dzisiaj miały wyglądać zupełnie inaczej. Julia <klik> stworzyła przepiękną stylizacje. Miało być ciepło, słonecznie i jesiennie. A w tle moja ukochana Praga. Pogoda oczywiście musiała zrobić nam na złość, było szaro, buro i deszczowo! Najgorzej. Zdjęcia robiłyśmy dosłownie 5 minut... Całość na jednym podwórku, ale przy takim deszczu wolałam nie narażać sprzętu jeszcze bardziej. Jadąc do domu zastanawiałam się, czy cokolwiek z tej sesji wyszło... Po zgraniu zdjęć na komputer bardzo mile się zaskoczyłam! Mimo tego, że wszystko wyglądało zupełnie inaczej niż planowałyśmy, to zdjęcia mi się podobają! Mam nadzieję, że Wam również :)
     I oczywiście dziękuję Julii za wytrzymałość! Nie każdy byłby chętny pozować w deszczu i w zimnie ;)










13 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wam wyszło!
    Stylizacja śliczna a to tło koocham <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo nie fajnych warunków zdjęcia wyszły rewelacyjnie :*!
    Zapraszam!http://hot-schot.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaa ! cudnie wyszły Ci zdjęcia i to jeszcze w deszczowy dzień ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna sesja mimo tak fatalnych warunków!! nie mogę się oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są cudowne, idealna ostrość i te rozmazane tło :)
    Widać u ciebie wielki talent :)
    http://blackandwhiteandbutterfly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz lepiej wychodzi nam współpraca! <3

    OdpowiedzUsuń