Before - After #3



Ostatnio mam strasznie zwariowany okres, multum spraw na głowie i kompletny brak wolnego czasu! Ten post miał się pojawić w sobotę, ale dopiero dzisiaj znalazłam chwilkę żeby coś tu naskrobać ;) Kolejny "Before – After", wiem że je lubicie, więc staram się być systematyczna i dodawać takie notki co dwa miesiące. Ostatnie zdjęcie jest mini zapowiedzią kolejnego postu z Dominiką :) Jestem też w trakcie obrabiania ostatniej sesji z Gosią, więc szykuje się duużo nowości! :) Nie przedłużając, miłego oglądania! :)













Jeśli ktoś z Was jest ciekawy tego jak wyglądają moje sesje, albo chce oglądać zdjęcia "przedpremierowo", to zapraszam na snapa! :)


14 komentarzy:

  1. B&W zrobiło na mnie największe wrażenie. Z ujęcia według mnie zwyczajnego zrobiłaś niezwykle klimatyczne. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam przeglądac twoje before&after :) Dodałam na snapie mój nick to xxmaggxx :)
    maggmagicstories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł na post! piękne przeróbki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie genialnie obrobione! :)
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Przedostatnie miazga <3
    Czekam na całość z Gosia!

    OdpowiedzUsuń
  6. no jestem w szoku ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze zastanawialo mnie jak ze "zwyklego" kolorowego zdjecia zrobic takie genialne b&w... :)

    naszymi-oczyma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia:) wszystkie zestawy są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie serie. ;) To genialny dowód na to, że nawet mała obróbka daje bardzo dużo. ;)

    OdpowiedzUsuń