Bloggers | Juliette in Wonderland #3



To już moja trzecia sesja z Julią. Wydaje mi się, że z każdą współpracą rozumiemy się coraz lepiej, zarówno fotograficznie, jak i prywatnie. Tym razem Julia zdecydowała się na stylizacje luźniejszą, bardziej codzienną (poprzednie nasze wspólne poczynania mogliście oglądać tutaj <klik> i tutaj <klik>). Zrezygnowałyśmy też z typowo miejskiego pleneru, co wydaje mi się, że wyszło na plus przy takim outficie. A Wy, co myślicie o naszych zdjęciach? :)











10 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia.Śliczne oczy ♥
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kończ współpracy z Julią! Świetne zdjęcia, a modelka wygląda cudnie *-*! Śliczne ogrodniczki!
    Zapraszam Cię też do mnie! ;)) http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam najmniejszego zamiaru kończyć tej współpracy! :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie świetne zdjęcia! Jakie cudowne światło ! Uwielbiam <3 :)
    Na pierwszym zdjęciu tylko troszkę przeszkadza mi ta skoda i w ogóle te samochody, ale to mały szczegół :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio mam szczescie do ladnego swiatelka :D
      Cala uliczka byla zawalona samochodami :(

      Usuń
  5. cudne ujęcia, ładne kolory i piękna modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna sesja i cudowna modelka. Bardzo podoba mi się kolorystyka. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemna sesja, taka ciepła. Najbardziej spodobały mi się zdjęcia 7 i 8, jest w nich takie ciepło bijące od modelki. Super! :)

    + Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń