Dogs | Figa #1



Dzisiaj bardzo luźny post, a mianowicie zdjęcia mojego malucha, oczka w głowie – Figi :) Chyba za dużo się naoglądałam prac Alicji Zmysłowskiej, jeśli jej nie znacie to zajrzyjcie tutaj <klik>. To co ja zrobiłam z moim psiakiem, niestety do pięt nawet nie sięga temu, co tworzy Alicja, jednak bawiłam się przy tym niesamowicie! Podczas pracy ze zwierzętami naprawdę można się ubawić i polecam to jako sposób na odstresowanie, czy chwile kompletnego odcięcia się od świata ;)
     Tego dnia trafił się przepiękny zachód. Ja niestety żadnej sesji zaplanowanej nie miałam, więc pierwsza myśl "bierzemy Fige i idziemy na łąkę!". Zaopatrzyliśmy się w przekąski, mając nadzieje, że uda nam się ją jakoś przekupić, żeby chociaż trochę "popozowała". Niestety moja psina niekoniecznie była zainteresowana tym, że ja chce jej robić zdjęcia i robiła wszystko żeby mi to utrudnić :D Jednak udało mi się wybrać kilka ujęć, a czy są miłe dla oka – oceńcie sami :)







11 komentarzy:

  1. Słodki piesek ♥

    Zapraszam Cię do siebie na konkurs.Do wygrania książka "ABC Mojego Stylu" ! :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodzinka! Znam psa Figę, ale jest duuużo mniejsza od Twojej :)
    Bardzo ładnie wyszły zdjęcia. Alicja to mistrzyni, mimo, że podobają mi się jej zdjęcia, to widzę, jakie są aż czasami nierealne - więc nie masz co się przejmować, że twoje są "zwykłe". Są naturalne i piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) mam najpiekniejsza psią modelke <3 to jej zasluga :D

      Usuń
  3. 1 i 3 są przepiękne! Światło dodaje mnóstwo uroku <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, zachód tego dnia był przepiękny :)

      Usuń
  4. Śliczny psiak, ładne zdjęcia <3 Planuję mojego Rubena wziąć na sesję, ale on jest bardzo ruchliwy... Duże psy są jednak spokojniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale moja też jest jeszcze "mała", 1,5 roku dopiero ma ;) i spokojna podczas zdjęć to ona nie była! :D

      Usuń
  5. Przepiękny psiak! A zdjęcia wspaniałe, takie radosne i słoneczne! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam to, mojego psa też trudno utrzymać w jednym miejscu żeby zrobić porządne zdjęcia :P
    Fotografie fajne, super kolory :)

    OdpowiedzUsuń