Plener ślubny Anity i Tomka



Wreszcie jest! Długo wyczekiwany i obiecywany post ze zdjęciami z pleneru ślubnego Anity i Tomka :) Szczerze mówiąc, po raz pierwszy, po wstawieniu zapowiedzi z sesji zaczęłam dostawać wiadomości od obcych ludzi, kiedy można się spodziewać całości na blogu. Było to bardzo miłe, tym bardziej, że widzę jaki zasięg na fanpejdżu uzyskały te zdjęcia. Nawet nie umiem opisać jak się cieszę, no i mam nadzieję, że po obejrzeniu całości nie będziecie zawiedzeni i spodoba Wam się tak samo, jak te kilka pierwszych ujęć, które wstawiałam wcześniej :) I przepraszam za taką ilość, kompletnie nie mogłam się zdecydować ;)

A jeśli ktoś szuka fotografa na ślub/wesele/plener, to zapraszam do kontaktu! :)

























25 komentarzy:

  1. Jejku, cudooooowne są te zdjęcia! ♥
    Możesz być z siebie dumna, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, takie słowa dają kopa do działania :)

      Usuń
  2. Świetna sesja. Tyle miłości i szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba najlepsza sesja jaka tu była na blogu ! :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiesz jak m miło jak to czytam! :) dziękuje! :)

      Usuń
  4. Z pewnością jesteś stworzona do sesji ślubnych! :) Zdjęcia są niesamowicie piękne. Idealnie uchwycona miłość tej cudownej pary i dobrze dobrany plener. Fotografie wyglądają jak kadry z romantycznego filmu. Gratuluję dobrej roboty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojeju, dziękuje! <3 strasznie się bałam o te ujęcia, wydają mi się troche "inne" niż większość fotografii ślubnych, a tutaj tyle miłych słów... :)

      Usuń
  5. Co za ślicznotka! Rewelacyjna suknia... wianek dodaje klimatu, a zdjęcia są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia, przyczepiłabym się tylko do jednego gdzie ucięte jest pół twarzy pana młodego :) ale na prawdę jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kadr był zaplanowany i Pan Młody zostać celowo "ucięty" ;) ale wiadomo, że nie każdemu musi się wszystko podobać :)
      i dziękuje :)

      Usuń
  7. na serio piękne, aż miło patrzeć jak się rozwijasz <3 nie wiem co mają w sobie te zdjęcia, ale mają coś! chyba spora zasługa przeróbki, wyglądają na takie 'czyste' i beztroskie, wcale nie przesadzone. oczywiście para też cudowna, a ich stylizacja ma świetny klimat

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie przepiękne zdjęcia!:)
    Miło oglądać tak piękne zdjęcia!
    Jestem pod wrażeniem:)<3
    Gratuluję talentu!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łaaał, mogłabym oglądać te zdjęcia cały czas! Bez dwóch zdań mają w sobie "to coś", co tak trudno uchwycić i są niezwykle piękne i urokliwe! No kurcze, jaka zdolniacha, gratuluję tych wspaniałych kadrów! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. 8, 12, 20 najlepszse chyba ! Cała sesja jest światna, bardzo mi się podoba, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super ! masz aparat z pełną klatką? jakim obiektywem pstrykasz zdj?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jeszcze nie mam :( te zdjecia robilam Canonem 50d + 50mm 1.4 + jedno ujecie 17-85 :)

      Usuń
  12. Strasznie podobają mi się te zdjęcia :) oglądam po raz 100 :) Jaką masz cenę zdjęć jeśli chodzi o plener ślubny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z takimi pytaniami zapraszam na priv :) fanpejdz, badz mail :)

      Usuń
  13. Ale cudowne! Genialna robota! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetne i takie naturalne! Brawo! :*
    Zapraszam do mnie http://fotooangel.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie urocze i słodkie zdjęcia! Piękne :)

    OdpowiedzUsuń